Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Viswinkel Peter Tol. Meer weten? Ontdek meer
Xolisa
8 jun 2026 om 12:22
Yummy!
E
5 jun 2026 om 22:26
de garnalen hadden wat langer gefrituurd kunnen worden
Caroline
24 mei 2026 om 18:02
Heerlijke visschotel, maar de sashimi zalm vonden wij niet echt lekker (tonijn wel) zalm was een beetje te zacht en flubberig.
Ron
7 mei 2026 om 19:33
Heerlijk gegen.
Familie
18 apr 2026 om 10:48
Heerlijk, en wederom zeer fijne bezorger!
Jara
15 apr 2026 om 18:04
Echt super lekkere verse vis